השעון הביולוגי

רגיל

ניצן:

בואו נתאר, ברשותכם, דייט רומנטי בסלון ביתה של בחורה חמודה (אני לדוגמא). הבחור מקסים, הנרות מרצדים, היין צונן והמתח המיני בשיאו. ואז, בדממה החושנית, אלחש לעברו בפתיינות "או או, אהובי, אתה שומע את זה?". "שומע מה?" יענה לי אותו עלם חמודות וירטואלי בעיניים כלות. "את התקתוק הזה"  אומר בלחישה סקסית "זהו תקתוק השעון הביולוגי שלי". "מה?" ימלמל הבחור בעודו מבצע נסיגה איטית לכיוון הדלת. "כן, כן!" אזנק בעליצות ממקום מושבי ואוציא את הסלולרי שלי. "ואני לא מדברת על תקתוק תיאורטי, אני מדברת על תקתוק אמיתי!  קדימה, צ'ופ צ'ופ, אין לנו יותר מדי זמן!" אצביע בנחישות על רחמי הריק ואכלא את הבחור בדירתי עד שיממש את יעודו. כי היום, כך התברר, ישנה אפליקציה סלולרית המתעדת את התאריך המדויק שבו אהפוך להיות לא פוריה, ועבור 1.99$ תוכלי גם את לקבל את האפליקציה, קומפלט עם תקתוקים, הברחת גברים ואובדן שפיותך.

נשים במאה ה-21, כך ידוע, מנהלות אורח חיים שלו ורגוע, נטול לחצים. ועל כן, היה זה  בלתי נמנע, שתומצא אפליקציה לסלולר שתפקידה להכניס קמצוץ זעיר של דחיפות לחיינו הסטואים. תמורת סכום סימלי, תוכלי גם את להכניס את תאריך הלידה שלך לאפליקציה ולקבל בתמורה חישוב מדויק בדמות שעון הסופר אחורה, עד ליום בו את הופכת להיות בלתי פוריה.

ממציאת האפליקציה היא אשה הטוענת שכל רצונה היה לפתוח שיח נשי פתוח ומעצים על פוריות. ואני בהחלט מבינה אותה. אני יכולה בהחלט לדמיין שיחה ביני לבין יעל, נניח, באחד מרגעי "השיח הנשי" שלנו: "תאמרי נא, יעל" אפתח את השיח המעצים "האם גם לך יש עוד 98 ימים ושש שעות עד להיותך בלתי פוריה?". "לא ולא!" תאמר יעל בהקלה "יש לי עוד 125 ימים ותשע שעות!".  "ותאמרי, יעל" אשאל בקנאה לנוכח פוריותה של יעל "יכול להיות שבגלל שכיביתי את הסלולרי בלילה, האפליקציה נתקעה?"  "כן!" תאמר יעל בשמחה "זה אומר  שבעצם שיש לך עוד 102 ימים!".  "ושאלה נוספת אחרונה, יעל" אשאל בתקווה "האם אם אשלם 3.99 דולר במקום המחיר המוצע, אקבל אקסטרה זמן לניצול השעון הביולוגי שלי"?  "כן!" תצהל יעל באושר. פיו! צחוק משוחרר!

אני יכולה  להבין את הרציונל מאחורי הרעיון של האפליקציה ורואה בהחלט איך זה מעצים נשים – אפליקצייה שתזכיר לנו שתוקפנו עומד לפוג והגיע הזמן לאסוף חתולים. אני מרגישה כל כך מועצמת כשאומרים לי שהגיע הזמן להפסיק לעשות סקס ולהתחיל לעשות ילדים!  בכלל, גם ככה "השיח הנשי" מתעסק רק בילדים, משקל ובחורים, ועל כן אני עומלת כרגע על מספר אפליקציות נוספות נפלאות המיועדות לנשים – אפליקציית הרווקות הנקראת "בקרוב אצלך" הסופרת אחורה את הימים שנותרים לרווקה הממוצעת עד שהיא נחשבת לסחורה בלויה. אפליקציית הרווקות המצויות בזוגיות הנקראת "מתי תתחתני?" הסופרת לאחור את השניות עד שבן זוגך לחיים אמור להציע לך נישואין לפני שתזרקי אותו,  וכמובן, אפליקציית הנשואה הטרייה המכונה "מתי תעשי כבר ילדים?", הסופרת אחורה את השעות עד שאת נחשבת למוזרה היפית שבוחרת לא להביא ילדים. האפליקציות הללו יעצימו אותנו כנשים וימקדו את תשומת הלב שלנו בדברים שחשובים ביותר.

לסיכום, מה שנותר לי לומר, רוצי וקני את האפליקציה הנפלאה הזו! אני כמובן שאשקיע את ה-1.99 דולר הללו, כי אם לא, אאלץ לשאת בתוצאות ולהשקיע את כספי, בקרוב מאד, בטיפולי פוריות. אבוי! עכשיו  נוכחתי שבזמן שכתבתי את הפוסט הזה, אזלו לי כבר דקות פוריות יקרות, לעזאזל!  ארוץ למצוא לי בר מזל שיזריע את רחמי ויהפוך אותי לאשה אמיתית ומועצמת.

»

  1. נו באמת, ילדים זה כל כך Over rated. היחידה שתקנה את האפליקציה הזו, היא אמא לחוצה מדי, פולניה מדי, עם רגש נקמנות והרגשה דחופה לייצר הרבה יותר מדי רגשות אשמה לבתה.

  2. הרגת אותי מצחוק!!! והאמת חבל שתגלי את הרעיונות החדשים שלך , את יכולה לעשות עליהם יםםםםם כסף… אני אקנה לפחות אחת…(-: אבל בכלל- פוסט אליפות !!

  3. ניצי, את כבר אישה אמיתית ומועצמת. את רק צריכה למצוא גבר ערכי ורגיש שיבין עד כמה את אמיתית ומועצמת.

להשאיר תגובה

